Gå till “Personuppgifter” i “Mitt konto” och klicka på “Radera konto”-knappen längst ner på sidan.
2.Ett popup-fönster kommer upp med två alternativ:
Permanent radering: Går inte att ångra och alla innestående pengar är förbrukade.
Självavstängning: Begränsar din åtkomst under en vald tidsperiod.
Uppge ett skäl: Välj en anledning från gardin menyn eller välj “Annat” för en egen specificering.
Bekräfta raderingen: En bekräftelsekod kommer att skickas till den e-postadress som finns registrerad på ditt konto på TheLotter Sverige. Skriv in koden och klicka på “Radera”.
5.Om du har gjort rätt får du ett mejl som bekräftar raderingen av kontot.
Var medveten om att raderingen av ditt konto resulterar i att alla personliga uppgifter, finansiella inställningar och transaktionshistorik raderas.
Om det inte var möjligt att genomföra raderingen av kontot kan det bero på något av följande:
Att du nyligen gjort en självavstängning på kontot.
Kontoproblem som kräver granskning
Tekniska problem, t.ex. en väntande order eller ett aktivt abonnemang. Om det inträffar, vänligen försök igen senare eller kontakta vår kundtjänst.
I vissa fall går din begäran igenom men dina personliga information kan inte raderas permanent förrän den obligatoriska lagringstiden har löpt ut enligt gällande regelverk.
Dina uppgifter kommer raderas så fort det gällande regelverket tillåter det.
Tveka inte att ta kontakt med oss om du har fler frågor!