Frågor och svar (FAQ)

Välj kategori nedan för omedelbar lottohjälp online! Om vår FAQ sektion inte har svarat på din förfrågan, vänligen kontakta oss via e-post, live chatt, eller telefon så kommer vår kundtjänst gladligen ge dig ytterligare hjälp.
De 5 vanligaste frågorna
Om theLotter Sverige och lottotjänsten
Lotteribetting
Registrering och konto
Hur du Spelar
Bolagsspel
Spelpaket
Vinster
Betalning
Uttag
Prenumerationer
Flerdragningspaket
Resultat och aviseringar
Kampanjer
Ansvarsfullt spelande

Bluffbrev

Visa
F

Jag har fått ett brev där det står att jag vunnit. Är det bluff?

S

Vi önskar att vi kunde göra mer för att lösa problemet med bluffbrev, e-post och oönskade telefonsamtal som påstår att du har vunnit på lotteri. Om du har fått ett sådant brev, e-post eller telefonsamtal rekommenderar vi att du polisanmäler det. När vi ringer och informerar om ett lotteripris kan du kontrollera det genom att logga in på ditt konto och se meddelandet även där.

Om du har frågor om ett brev eller telefonsamtal som du har tagit emot, vänligen kontakta oss för hjälp.

F

Vad gör jag om jag får ett bluffbrev?

S

Om du har fått ett bluffbrev, e-post eller telefonsamtal rekommenderar vi att du vidarebefordrar informationen till din lokala polismyndighet. När vi informerar dig om ett pris som du har vunnit kan du kontrollera informationen även på ditt konto.

Felsökning