Ofta ställda frågor

Välj kategori nedan för hjälp online! Om du inte får din fråga besvarad kontakta oss på kundtjänsten.
De 5 vanligaste frågorna
Om lottobettingtjänsten theLotter Sverige
Lottobetting
Registrering och konto
Hur man spelar
Andelsspel
Betalning
Vinster
Uttag
Prenumerationer
Flerdragningspaket
Resultat och aviseringar
Kampanjer
Ansvarsfullt spelande
Lottobedrägerier

Felsökning

Visa
F

Jag har glömt bort mitt användarnamn och/eller lösenord. Vad gör jag?

S

Om du har glömt ditt lösenord kan du få tillbaka det via den här automatiska länken. Om du inte får ditt lösenord till din privata e-post kan det vara något problem med din e-postadress. För hjälp kontakta oss.

Du fick ett användarnamn när du registrerade dig på vår webbplats och det är inte nödvändigt för att fortsatta betta på theLotter.

F

Vilket operativsystem och webbläsare fungerar bäst på theLotter Sverige?

S

theLotter Sverige är kompatibel med alla operativsystem, men vi rekommenderar de följande webbläsarna:

  • Microsoft Edge
  • Google Chrome
  • Mozilla Firefox

Om du får problem kontakta oss!

Med Chrome och Firefox vänligen se till att du använder en uppdaterad version av dessa webbläsare.

F

Jag fick aldrig mitt bekräftelsemail. Gäller mina bets i kommande dragning?

S

Om du inte fick något bekräftelsemejl efter att du har betalat för dina spel på theLotter Sverige lönar det sig först att kolla att du har markerat att du vill få dessa notifieringar till ditt konto. Du kan också försäkra dig om att du deltar i en dragning genom att se deltagandet i översikten på ditt spelkonto. Vi rekommenderar även att du kollar att mejlen inte har hamnat i din spambox och att du godkänner theLotter Sverige som en säker sändare i inställningarna.

F

Jag behöver hjälp. Hur kommer jag i kontakt med theLotter Sverige?

S

Om du har frågor om ditt konto, behöver hjälp eller få mer information kan du alltid kontakta oss på theLotter Sverige. Du kan nå oss på många olika sätt: mejl, chatt och Facebook. Mer information finns på sidan kontakta oss.

F

Hur lång tid tar det innan ni svarar på e-post?

S

Vi försöker svara på våra kunders frågor snabbt och grundligt inom 24 timmar. Kolla din e-post på ditt spelkonto. Du kan även nå oss via chatt.

F

Jag har registrerat mig med Facebook och har glömt mitt användarnamn/lösenord. Vad gör jag?

S

När du registrerar dig med Facebook Connect är ditt användarnamn och lösenord samma som uppgifterna till din Facebook. Om du har glömt ditt Facebook-lösenord, följ Facebooks anvisningar för att skapa ett nytt. Kom ihåg att du också kan logga in med e-postadressen och lösenordet som du använde för att slutföra din registrering på theLotter Sverige. Du kan även kontakta kundtjänsten för hjälp eller skapa ett nytt lösenord genom att klicka här.

F

Jag har redan ett konto hos theLotter Sverige och har försökt registrera mig via Facebook, men min information har försvunnit!

S

Om du har ett aktivt konto hos theLotter Sverige och vill logga in via Facebook Connect måste din Facebooks e-postadress och din theLotter Sverige e-postadress matcha. Om din Facebooks e-postadress skiljer sig från den du använde när du registrerade dig hos theLotter Sverige öppnar vi automatiskt ett nytt konto till dig. Vänligen notera att du inte tillåts att använda samma betalningsmetod som på ditt tidigare konto, inte överföra varken riktiga pengar eller bonuspengar, eller få tidigare gjorda kontouppdateringar till ditt nya konto. För mer information, kontakta kundsupporten.

F

Hur lägger jag till theLotter Sverige som säker avsändare?

S

theLotter Sverige skickar regelbundet aktivitetsmail till spelare med information om vinster och aviseringar om jackpottar och dragningsresultat. Dessutom uppdaterar vi våra spelare med information om superdragningar och nya lottodragningar.

För att se till att du får dina e-mail måste du manuellt lägga till vår e-mail-adress till din adresslista. Om du märker att ett av våra email har markerats som "skräppost" behöver du markera det relevanta mailet och lägga det till din lista över säkra avsändare.

Om du av någon anledning inte vill uppdateras via e-mail kan du ändra dina e-notifieringar eller kontakta kundtjänst för hjälp.