Frågor och svar (FAQ)

Välj kategori nedan för lotterihjälp online! Om du inte har hittat svaret på din fråga i FAQ-sektionen, vänligen kontakta oss på kundtjänsten.
De 5 vanligaste frågorna
Om theLotter Sverige och lottotjänsten
Lotteribetting
Registrering och konto
Hur du Spelar
Bolagsspel
Vinster

Betalning

Visa
F

Hur sätter jag in pengar på mitt konto?

S

För att göra en insättning på ditt konto ber vi dig att följa anvisningarna på skärmen för att fullfölja transaktionen.

Om du stöter på problem, kontakta kundtjänst.

F

Vilka betalningsmetoder erbjuds på sajten?

S

Vi gör vårt bästa för att erbjuda en mängd olika betalningsmetoder. För en komplett lista av betalningsmetoder, vänligen besök Banksidan.

F

Varför nekas min betalningsmetod?

S

Om du inte kan använda din valda betalningsmetod på vår sajt, följ instruktionerna i felmeddelandet du fick. För ytterligare hjälp, kontakta kundtjänst.

F

Hur kan jag använda mina bonuspengar för köp?

S

Bonuspengar kan användas för spel på sajten och kan inte tas ut från ditt konto. När du bekräftar ett köp, kommer kostnaden automatiskt att dras av från ditt bonussaldo och när det inte finns tillräckligt med medel där, kommer din valda betalningsmetod att användas. Du kan se ditt bonussaldo på Mitt Konto. Bonuspengar som har satts in på ditt konto är giltiga i sex (6) månader från datumet då pengarna sattes in. I slutet av perioden skickas ett mejl för att påminna om bonuspengarna och när perioden är ute tas bonuspengarna bort från kontot om du inte har använt dem.

F

Hur ändrar jag min standard betalningsmetod?

S

För att välja en betalningsmetod som standard, vänligen gå till Personliga inställningar på ditt konto och ändra den relevanta informationen.

F

Hur raderar jag en betalningsmetod?

S

För att radera en betalningsmetod, vänligen gå till Betalningsmetoder och klicka på soptunnan till höger om betalningsmetoden.

F

Hur kommer theLotter Sverige att synas på mitt kreditkortsutdrag?

S

Alla transaktioner genomförda med kreditkort eller betalkort syns på användarens kreditkortsutdrag under namnet The Lotter eller Aikmina Services Ltd.

F

Var kan jag hitta mitt CVV nummer?

S

På MasterCard, Visa och Diners är CVV siffrorna på baksidan av ditt kreditkort brevid din signatur. CVV numret består av tre till fyra siffror. För att uppdatera eller rätta ditt CVV nummer, vänligen gå till Betalningsdetaljer och spara ändringarna.

F

Vad är SWIFT och IBAN?

S

SWIFT är en kod för bankidentifiering. Det är en unik identifieringskod för en specifik bank och består av 8-11 siffror och/eller bokstäver. International Bank Account Number (IBAN) är en internationell standard för att identifiera bankkonton över nationella gränser. IBAN används i Europa, Mauritius, Saudiarabien och Tunisien utöver SWIFT koden.

F

Varför är spelköpen inte återbetalningsbara?

S

När du bekräftar ditt köp online så är köpeprocessen redan igång och då kan vi tyvärr inte längre avboka beställningen.

Om du känner att ett fel har begåtts eller om du behöver förtydliganden angående ett köp, tveka inte att kontakta vår kundtjänst via e-post, chatt, telefon, Facebook eller WhatsApp.

Uttag
Prenumerationer
Flerdragningspaket
Resultat och aviseringar
Kampanjer
Ansvarsfullt spelande
Lotteribedrägerier
Felsökning